jag va försvunnen

mm. de va en trevlig lördag med vin o groggar hemma hos helena.. satt där till kl halv 2 eller nåt. gicke sen ut på stan o glodde på folket..
full o dan jobbade vi oss fram genom folket.. bal o fint väder tar ut folk på stan i sina finaste kläder..
åt lite men mådde lite sådär kände jag så de blev inte så många tuggor.
gick hem till lena. låg där i hennes säng o tittade på roliga saker på internet..
kl halv 5 ringde mobilen.
de va daniel. mmm. pratade med honom, tror att han på något sätt hade dåligt samvete föör de mesta. pratade till att kl blev 6. då kom vi på att jag skulle ta en taxi till honom..
kanske inte riktigt de alla tänker på kl 6?? jag vet inte.  svag o full hoppade ja in i taxin..
mådde verkligen bra av att vara där ute med honom. sov på gräsmattan. låsas att allt är bra. inga problem i denna värld, utam bara ligga där brevid honom o sluta tänka. de va skönt.
vaknade o mådde skit. sov hela dagen. så förlåt alla som försökte få tag på mig. idag lever jag o mår bra.
vi behöver alla en sorts bekräftelse av dom vi älskar. även om de inte ändrar på så mycket.
jag älskar honom o de kommer jag alltid att göra.

Kommentarer
Postat av: sarah

fia gumman man behöver sådant. på torsdag ses vi igen, pöss

2008-06-02 @ 20:52:17
URL: http://powertrip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0