nicke o ja i skolan

idag har jag o nicke varit i skolan.. en bra dag men han har varit trött.. besökte nya skolan som han ska börja i til hösten.. sen va vi på fritids o busade med emilia o petra.. emilia har blivit tjockis nu.. ska ha barn den 20 juni. en elliot kommer då.. blir kul för na.. 
annars händer inte så mycket de e helg o jag e ensam som vanligt.. ska åka o hämta tim o kissan.. dom får vara mitt sällskap för helgen.. spanienresan e beställd. åker på midsommardagen.. en vecka på mallis.. mm. jag behöva. kom fram till att de blir en rik sommar.. 
fick papprena från agria igår.. så de e klart att avliva painter.. känns sådär.. vill inte men ändå har jag inte så mycket val.. hon har ju ont. kanske inte just nu.. går i sommarhage me romeo o har blivit rund som en boll. hon orkar knappt galoppera, lunkar fram i en otaktmässig trav. 
de e en fin häst.. love..
jag får umgås me mina icke så döende djur istället.. 

pösse på er alla 

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej gumman, tråkigt med Painter men hon slipper ha ont iallafall. Jag ringer dig en dag snart! kram!

2008-05-16 @ 22:24:10
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: sarah

fia du låter lite bitter... snart kommer jag och livar upp dig lite, kram

2008-05-17 @ 16:17:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

Vad är det för fel på din häst??kram

2008-05-19 @ 11:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0