spelar de någon roll??

idag har vi varit i skolan o busat.. först va vi på Händelseriket o sov i vattensängar (två olika). sen åt vi lunch o busade med den stora bollen..sen har vi just varit o ridit på Valla. Ludvig hette den söta lilla ponnyn.. vi red slalom o travade. jag kom fram till att man får mycket mer hjälp om man låsas att man inte kan något om hästar.. vi fortsätter me de tycker ja.. kan ju kanske bli lite pinsamt om dom får reda på de men va fan.. spelar roll. jag kanske bara kan rida, inte leda.. kanske om de får reda på att jag e utbildad ridinstruktör.. men ääähee..  skit samma. de va mycket roligare så här :)
imon ska vi bowla o äta picknick på trädgårn.. de kan bli fint..ska ju bli så bra väder i helgen så de gäller väl att passa på..
ska hämta sarah vid tåget kl10 eller nåt.. imon blir de party o på lördag oxå..
har idag skrivit ihop alla mina timmar o shit.. jag kommer få så grymt mycket pengar imon.. ja e så rik.. sen nästa månad får ja 6000 tillbaka på skatten oxå.. najjjs..
längtar te spaninen.. ligga o sola o dricka drinkar.. bara vara snygg.
sarah sa att hon o ja skulle va snygga tillsammans.. jag förökte få tid på makeupstore på lördag... glömde den lilla detaljen att de e bal nu.. kul för dom.. försökte ja komma o bli ännu snyggare men icke.. jag får nöja mej me att bara va snygg..

like u

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej Hej!

HOppas allt är bra med dej... nu har ja äntligen fått tillbax mitt nät. Måste ses någon dag! Kraamm

2008-05-22 @ 20:24:16
Postat av: Cattis

jo du vi MÄRKTE att lärarna var på kryssning så vi åkte till Solla istället... vad skön du är på valla då!

2008-05-23 @ 21:08:22
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: sarah

FIA även om du inte har internet hemma VET jag att du sitter vid en dator lite titt som tätt så skriv förfasen lite iaf ibland. pöss

2008-05-27 @ 20:12:25
URL: http://powertrip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0