en bättre människa

 Ni vet hur de känns när man tror att man kan klara allt själv. Man behöver inte andras hjälp o kloka ord. så e de.
vad jag än bestämer i mitt liv så kommer de bli bra. de kan inte bli så dåligt att allt går under, de blir bara en jävligt stor omställning. jag kommer att klara allt de här själv. behöver ingens hjälp. o jag e rätt glad att jag käner så :)
kan nämligen inte bli deprimerad, känna mig som en dålig människa eller gå i botten. för jag är bättre än så-
alla kommer få veta de en dag.

ha de bra så läng


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej gumman! Jag drömde om dig, Henke dumpade mig och du stöttade mig och sa att allt skulle bli bättre. Det var schysst :) Lycka till med alla planer... Kram!

2008-10-20 @ 10:13:22
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: fia

hahaha,, säger ju att ja e så himmlans bra.. tom i drömmar :)

2008-10-21 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0