My life is like a box of chocklad

Helgen har varit fin o jag mår bättre..
Va på dop i lördags, de va najs.. hon va duktig lilla A E.
På kvällen sen va vi hos L o åt middag.. sen fick hon äran att köra oss till Fröken Hansson..
Vi hade mycke trevligt o drack många drinkar.. Harrys sen..
Bartendern jobbade igår oxå men jag orkade inte prata med honom.. men jag tjuvkikade på honom imellanåt.
 Han e söt. riktigt söt faktist och han e otroligt charmig.. får väl ta tag i de när ja går ut nästa gång..
För nästa helg e de Göteborg och helgen därpå e de Uppsala som vi ska härja i.. i like my life.
Känns bra just nu.. de håller igång å en bra nivå,
Nu ska jag ner till bakfulla Sarah o ge henne kladdkaka som ja har bakat..


Sophia



                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0