Naken?

kollar på outsiders.. dom e nakna.. mmde kanske e nåt för mig ;)
eller?? man vet ju inte förren man har provat..
idag jobbade jag.. jobbigt när man har legat o sovit i en vecka. halv 7 imorse trodde ja att klockan hade cpat ur.. men de va inet skämt. jag fick allt pallra mig upp ur min varma sköna säng. katterna hoppade på mig oxå o ville ha mat.
jobbade på som vanligt utan större ansträgning,
min dag på jobbet en måndag:
börja skolan halv 9
samling
halv 10 e de fika o vila (komma ur rullen o sträcka på kroppen..)
10 e de spegelrummet (där har vi en diskokula i taket som en lampa i olika färger lyser på, lavalampor,planeter i taket, man släker ner o myser i puffkuddarna och lyssnar på "havsmusik" eller panflöjt).
10.40 är de fotbad med massage och ett cd med astrid lindgren.
lunch 11.30
efter lunch har jag o nicke bad i simhallen till kl 15 o då slutar jag..
men idag va vi på Brinks bondgård o titta på djuren.
i most be working to hard.

sen va ja o sarah o plockade svamp hos nina.. sen kom martin o ja lagade middag te oss. nu e ja trött o måste sova..

sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0