de tar aldrig slut...

 
blir så trött på att de e så många som lägger sig i mitt liv.. eller lägger sig i.. de handlar egentligen inte om de, utan om att folk vill svallra. o just nu e ja ett perfekt offer för denna aktivitet-- vad daniel gör har inte jag något med att göra.. de funkar inte så längre..
men de kommer inte att hända igen.
tycker att de ska bli en spännande helg.. jag tänker dricka drinkar. leka med sarah som kommer.
Anna kommer oxå att vara med.. de e hon o jag mot världen, destination linköping i sommar.. leka sex end the city
 hela sommaren.. vi står lite på samma plan hon o jag.. i like
Sommaren kommer innehålla..
En resa till Spanien
Falsterbo med - Sarah, Lena, Malin, Maria och en hel drös med gbg killar o tjejer.. få se vem som ska med mer.. kommer att bli hela grymt. Ni som inte kommer med oss kommer att ångra. Hela singelligan på rodetrip.
En hel de drinkar på Storan.
En stor inventering på saker. En ny sommargadrob.
Klänningar från USA, direktimporterat av Lena.
Rida lite bebisar hos anna.
Vara fruktansvärt snygg. De kommer jag vara hela sommaren.
Fortsätta att träna. jag e nästan grymt seriös på de här..

Har tänkte mycket på va som kommer att hända när jag träffar sara.. jag vet inte helt ärligt.. jag hoppas inte att jag är för full o att jag har någon med mig som kan hålla mig.. Jag får ha på mig högklackat så jag inte kan springa.. ;)
Ska träffa en kille på lördag,, mm,
I sommar kommer jag vara otroligt ytlig när jag ska träffa killar. snygga ska dom va o med fina bilar,. mm. de e va jag vill ha..
kanske inte händer men man kan ju försöka.. som sagt.. jhag kommer vara GRYMT snygg hela sommaren.

kram på er ;)
 

Kommentarer
Postat av: sarah

ha du är snygg gumman, och jag ska vara snygg med dig =)

2008-05-20 @ 22:28:09
URL: http://powertrip.blogg.se
Postat av: Cattis

hej!! hoppas du mår bra, försökte ringa förut men du var populär och pratade med andra hela tiden... kram!

2008-05-21 @ 18:47:39
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0