klarhet??

hej alla, fyller år idag... mmm
firade med tårta o vin igår med daniel sarah nicke sara..najs.
fick lite paket.. ska äta o gå på bio med lena ikväll.. ska snart åka o jobba..
e lite hängig i huvudet.. men de kan ju bero på daniel oxå.. han gör mig så förvirrad.
jag håller mig inte äns i samma spår. jag gör helt fel. o jag blir så ari på mig själv.
jag kan inte va vän med honom.. de går inte. jag måste klara mig själv nu.
hitta klarhet. o då får jag väl älta för mig själv då.. så slipper han höra.

 men jag tror att jag kommer bli knäpp på kuppen.. för de e en kupp.. mot mig.. vet inte av vem..


Kommentarer
Postat av: Cattis

grattis i efterskott också... ett i förskott o ett i efterskott men inget på rätt dag. hoppas du hade en bra födelsedag iaf! kram

2008-05-05 @ 08:23:29
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: Sandra Lindell

Grattis!! Hoppas du hade en bra födelsedag!! Kram

2008-05-05 @ 12:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0