semester

Ja, vi ska på semester. jag ska inte emigrera till utlandet på något sätt.. mamma o pappa bjuder så ja följer med. ligger brevid Israel o ja tror inte att de e krig där.. igen turistland direkt så allt som fins där e bara lyx o annat som jag behöver..  i hotellet vi ska bo på tillhör jetski och jepp till varje rum.. tänkte även se om jag kan ta klart mitt dykarcert, som jag började på för några år sedan men missade sista dagen då jag hade bränt upp min rygg i solen. den va inte vacker.
Här ska vi bo. Kommer att trivas tror ja.

        

Sen mer då. mina katter älskar varann. prblemet är väl att jag inte sagt till mamma o pappa att de e två katter som kommer. Kissan vet dom ju men krusmynta har jag inte ritigt berättat om än.. jaja. de kommer de med.

imon ska vi på dop för Ava Estelle. har gjort så fina presenter till henne jag o Sarah :) Hon kommer lära sig att uppskatta dom. sen på kvällen ska jag o sarah hem till fröken Hansson och dricka vin o snacka skit. i like.  malin o jag brukar hitta på så konstiga saker när vi kalasar. blir najs.         skål


drömmer konstiga saker om daniel.. vet inte va han styr med för tillfället. antagligen inget men jag vet inte.. de e något han inte berättar.  menmen, de e väl inte min sak längre..

snart frisk...


sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0