fint väder för att åka cadillac

trött e jag.. tog min bil o drog te gbg i går.. segt o köra o jag glömde min solglasögon hos fam. mattsson..
ska snart ut o åka cadillac. ska sätta in en bild på den sen så ni får se hur fin den e.
annars.. painter e död.. tog bort henne i tisdags. känns skit. men jag kund ju inte gå o vänta på att de skulle kännas bättre för mig.. den tiden kommer nog aldrig.
ska ta hem min katt nu iallafall så ja har henne.. ska bara åka in o sterilisera henne...
sötkatta..
jobbet går bra. lite segt ibland bara men de e lugnt..
pappa åkte nu iallafall o hämtade mitt internet som kom.. jipppii.. nu kommer ja ha internet hemma oxå..
johan tar studenten idag o ska springa ut kl 1. massa mat har mamma bunkrat upp med..
sarah.. jag vet att jag kanske borde skriva mer men jag har inte så mycket att skriva.. tack för en trevlig helg i allafall..


kram på er..

Kommentarer
Postat av: sarah

hoppas du har det bra gumman, nästa helg kommer jag med lite saker, du är välkommen att hjälpa till och bära, visst är jag snäll?. kram på dig

2008-05-30 @ 09:47:17
URL: http://powertrip.blogg.se
Postat av: Cattis

klart du har saker att skriva, skriv vad du gör bara.

2008-05-30 @ 18:51:50
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0