take my shit

jag e inte så duktig på att skriva här.. men jag gör ett nytt försök..
har firat alla saker som ska firas nu under helgen.. nästa helg kommer Linn   till mej o  myser hela helgen.. får väla se va vi ska hitta på..
annars har jag bara jobbat som en tok. skönt att va ledig några dagar sen.. men de blir fina pengar i månadens slut..
Painter o romeo går på gräs på dagarna nu.. dom e så lyckliga..
fick ett föl i natt, men de dog.. 11kg vägde de.. litet fuxsto.. jag hittade inga fel på den så jag vet inte va Mini   har gjort me de när  de kom ut.. de e sånt som händer men de e ju tråkigt när man gått o väntat ett år på de.. 
dom e så söta.. Painter   pratade me dom när hon kom in i stallet idag o beklagade sorgen med sin hesa gängning.. dom e så söta dom små djuren..
New Soul me Yael naim e min favvolåt nu.. passar mej precis just nu.. snart kommer 2 telenor killar hit som vi raggade upp på stan ;) nää de gjorde vi kaske inte.. men kommer gör dom.. haha.. stört..
lena ska få en ny mobil av dom.. dom försökte lura på mig en oxå.. men de känns lite onördigt att byta ner sig när jag redan har.. jaja å e de att ha rika föräldrar :)
nu ska ja o lenA leka o äta ädelostgratinerad lax o snart e de desperata hemmafruar..
de ska ja bli.

kram på er alla.
( jag har inte hört av mig på 3 dagar )

Kommentarer
Postat av: sarah

den låten är så sjukt bra, fick lov att ladda hem den så fort jag kom hem =), tråkigt med fölet!! kram på dig

2008-05-06 @ 20:48:16
URL: http://powertrip.blogg.se
Postat av: Cattis

kul att du bloggat igen, jag tycker du är jätteduktig på att uppdatera trots att du inte har nån dator! trist med fölet, men det är ju sånt som händer. har du lust att träffas nån dag? kram!

2008-05-07 @ 08:55:51
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: Helene

Hej Gumman! Förlåt att ja glömt bort din födelesedag. men grattis i efterskott.. Förstår hur du känner med allt.. Har precis kommit ur det, för min del! Kan vi inte ses ngt, skulle vara hur kul som helst!! Kraaam..

2008-05-09 @ 17:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0